Nikitas 1årsdag på eftermiddagen


När vi väntade på att Nikitas kompisar skulle komma lekte vi, Nikita matar sin docka i vagnen, hur sött som helst och jag dör snart för den där ungen är fööör söt! :)


Nikita stog upp (länge) och borstade tänderna


Vi klädde på oss kläder, vad dålig jag är, såg nu att jag inte tog en enda bild på hela Nikitas outfit den dagen, men hon hade bara på sig det en kort stund, sen skulle hon få äta tårta och efter de fick hon krypa i blöjan :)


Dukningen, och Nikitas fina prinsesstårta med ett hjärta, passade henne perfekt! Men det fanns inga roliga 1års ljus alls i den här lilla hålan, tur att vi bara hade ett litet kalas, så kanske jag kan få ett finare 1års ljus till nästa kalas :)


Nikitas lilla söta tårtbit, hon fick faktiskt 2 såna små bitar :) Och hon älskade de!


Första skeden såg hon lite skeptisk ut

Men sen ville hon ha mer och mer :)

Sen lekte ungarna av sig och jag tror dom alla hade det roligt tillsammans, Nikita var helt slut på kvällen så jag tror nog hon hade en väldigt bra födelsedag! Och inte nog med Julafton för mindre än 1 månad sen, fyllde år igår, idag hade hon dessutom namnsdag, Agnes :) ♥


Kommentarer
Thakock Skrev:

Vad fina bilder!



Mina barn sen ska faktiskt få sin egna tårta som dom ska få äta o dregla på. När dom fyller första året då. =)

2011-01-22 @ 19:40:30
URL: http://briadlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: