Mitt barn

Hela tiden påminner Nikita mig om att hon är faktiskt ingen bebis, hon är ett litet barn. Ett väldigt smart och försående barn. Hon härmar mig när jag vinkar och leker tittut. Hon dansar världens sötaste dans, och skakar också på huvudet när hon dansar. Hon klättrar upp och ner för soffan helt själv, och älskar att slänga ner saker från soffan, sen ner för att hämta det igen. Hon plockar upp saker från govlet om man pekar mot saken och räcker fram handen.

Sötast idag var när hon hade pusskalas med mig, hur mysigt som helst. Sen fick jag en såndär stor mysig puss på kinden med mycket tunga, så jag torkade bort dreglet med tröjan, då pussa hon mig och tog min tröja, torka av mig mun, pussa mig igen och torka av :) Haha, det var bara så hiimla sött! :)

Hon fick titta på mig mobil, men inte stoppa in den i munnen och jag kollade hela tiden var hon gjorde. Så ringer andré och när vi lagt på så sätter hon mobilen vid mitt öra igen, hihi sötungen! :) 

Nyss klättrade hon upp i soffan och satte sig bredvid mig och kolla på tvn, tror min lilla tjej börjar bli trött. Hon sover så himla dåligt, igårkväll när hon somnat vakna hon efter en kort stund, somnade om och vaknade efter en kort stund igen. Som tur var sover hon bättre på nätterna när hon ligger mellan oss.  Syns tydligt vilken av tänderna som kommer komma först, hennes högra framtand är det som kommer först, samma som kom först på nedre käken :) Hoppas dom kan komma upp snart så jag kan få tillbaka min glada tjej som numera gnäller typ hela tiden.

Vällingen var nog bara tillfälligt, hon drack iofs 45 ml igårkväll, lite senare på kvällen fick hon igen men då ville hon inte ha, och idag ville hon inte ha. Så får väl se, har haft väldigt mycket mjölk i tuttarna idag så kanske var därför hon inte ville ha välling. Hoppas på det :)

Kommentarer
Thakock Skrev:

Vilken gullunge hon är! =D



sv: Aha okej. Det var ju inte så jäkla farligt. Min tanke är att livet inte ska gå ut på träning....det kvittar om man mår bra av det...du ska hinna leva också. Jag hade tyckt 2 pass i veckan räckt. =)

2011-01-04 @ 13:43:18
URL: http://briadlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: