Min prinsessa




Idag har mitt lilla hjärta prövat mitt tålamod alldeles för mycket! Hon har från att hon vakna vid 10.30 tills hon somna 15.30 gnällt och skrikit precis varje sekund, hela tiden. Vad jag än gjorde så gnällde hon eller skrek hon. Hon hade sån tandvärk, hon var hungrig men ville inte äta, pga tandvärk, hon var trött men ville inte sova, pga tandvärk. Panodilen hittar jag inte, och alvedonen hjälper inte. Jag har verkligen blivit galen idag! Absolut värsta dagen sen Nikita kom till världen, utan tvekan! Men någon sån dag måste man väl ha också när hon annars är världens snällaste? :)


Såhär hittade jag Nikita igårkväll, Stumpen kröp under där och Nikita följde efter, han gick dock iväg när kameran kom fram :)


Busunge! :) ♥


Vi lekte bara på Nikitas rum idag, så slipper man ha alla leksaker utspridda i hela lägenheten, vi va där inne drygt 5 minuter på morgonen, sen skulle nikita bara vara på mig, och gnälla och skrika. Stackars lilla fis, inte lätt o få massa tänder ju! :(


Kommentarer
Thakock Skrev:

Naww, stackars liten =/



Jätte söta bilder! =D

2011-01-14 @ 16:50:44
URL: http://briadlover.blogg.se/
Thakock Skrev:

sv: Tack söta du! =D

2011-01-15 @ 11:05:13
URL: http://briadlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: