Min fina ♥


Den helt underbara jackan fick hon igår också, ah jag älskar den! Så fort hon kan gå, om hon gör de innan de blir för varmt ute, kommer hon få använda den! Med dom skorna, typ när det är lite för varmt för overall men för kallt för en tunnare jacka! Och i höst/vinter sen kommer den passa perfekt :) Tänk de, med hennes söta pälsmössa! Jag dör, det är för sött! :)


Dessa coola byxor fick hon, dom är i storlek 92 men hon kan typ ha dom, lite stora är dom såklart :) Tycker de är så stor skillnad på storleken vart man köpt de, vissa kläder kan hon ha 68 i och vissa 86, ganska stor skillnad ändå :) Men allra bäst passar 74 än, så jo hon är väl ganska liten för sin ålder :) ♥

Jag har hunnit med att få sovmorgon, leka med Nikita, sticka och sitta vid datorn :) Jag ska sticka vita och gråa lappar typ 10x10 cm och göra en randig stor filt, med ett svart mysigt tyg på baksidan. Jag stickar typ 2 sånna lappar på kvällen, började för 2 dagar sen :) Så får väl se hur lång tid de tar innan den är klar, har väl säkert tröttnat innan den blivit färdig :)


Kommentarer
Thakock Skrev:

vilken tjusig jacka! =D



Du är så duktig som stickar! Jag ahde aldrig pallat ;D

2011-01-30 @ 14:17:47
URL: http://briadlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: