Måndag

Det är ju faktiskt lite illa när jag nästan skulle kunna skriva god morgon 11.30, Nikita vakna klockan 11 idag :) Och när hon skulle väcka mig var jag redan vaken men låg och blunda, och hon försökte väcka mig på sötaste sättet. Hon pillade lite på mitt öga, och sen fick jag en puss på munnen. När jag då öppna ögonen blev hon super duper glad :)

Nikita har vaknat med ett strålande humör och hon sitter och leker och är glad, min tjej verkar vara tillbaka igen! :) Tänk o ha så mycket energi när man nyligen klivit upp :)


Sånthär kvällsmys hade vi igår kväll när  Nikita vaknade för nattmålet, hon somnade om direkt som hon brukar och så låg vi och myste i soffan en stund tills jag också gick och la mig.


Åh min lilla bebis, finns inga ord! ♥

Tog visst lite tid o skriva detta inlägg, hehe! Nu sitter vi och äter frukost, och snart ska vi gå bort till Natalie och Kevin och leka. Idag SKA jag ut och gå, det är asfalt och sol ute, måste ju passa  på då! :)


Kommentarer
Thakock Skrev:

Såå gulligt! Gud som jag längtar alltså! =D



Ja, vädret är verkligen bra nu för tiden. =)

2011-01-17 @ 13:43:36
URL: http://briadlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: