God morgon

Snacka om förändrade sovmönster för lilltjejen här hemma. Hon har nu haft lustig sömn i någon vecka, hon kan vakna vid 8 eller vaknar hon vid 12. Ibland sover hon inte middag förrens vid 17 på dagen och ibland vid 14. Hon somnar allt mellan 19-23 så idag tänkte jag försöka vrida tillbaka hennes vanliga sovmönster, så istället för att hon skulle vakna vid 12 ställde jag klockan på 9.30. Men det behövdes inte idag, då vaknar hon istället 8.40. Förhoppningsvis tar hon en vanligt powernap runt 13 på typ 1 timme, så hon kanske somnar vid 19 ikväll som hon brukar. Tänk vad dom där tänderna kan ställa till! Och inte har dom tittat fram än heller, men det kommer väl. Hennes 2 där nere har inte kommit upp helt än heller fast det var 2 månader sen dom sprack igenom.

Jag sitter och dricker morgon kaffe och försöker komma till liv, kunde av någon anledning inte somna igårkväll så idag är jag trött. Kommer nog med ett litet roligare inlägg senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: