God morgon

Idag  väckte någon granne oss med världens borrande, eller nått,  jag var svintrött så jag hoppades på att Nikita inte skulle vakna, men det gjorde hon. När jag fortsatte blunda kröp hon över mig, tog min mobil och kröp tillbaka igen, och satte sig och prata med telefonen, som hon gör när katten är på, så satte på den åt henne och hon satt och lekte med den i säkert 30 minuter, bra sak den där! :)

Det var ju meningen att vi skulle ner till öppna förskolan idag, men det hinns inte alls med idag. Dels har André vagnen i bilen, jag ska baka inför kalaset imorgon och städningen jag skulle tagit igår står fortfarande kvar. Hela 20 stycker blir vi imorgon, och det är bara från min familj och andrés familj, och Nikitas gudmor! Snacka om stora familjer båda två :)

Solen skiner och himlen är blå, det lilla jag ser av den, så ut ska vi iaf försöka ta oss iaf :) Nu längtar jag verkligen till våren!

Kommentarer
Thakock Skrev:

Haha, blir det kalas hos dej med... Trevligt! =D



Hahah, jag har laddat ner katten nu...Herregud så söt den är. Tom gubben tyckte den var rolig :P

2011-01-28 @ 11:43:35
URL: http://briadlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: