God morgon

Så skönt att Nikita sover till 10.30-11.00 nu för tiden, tycker det är hur skönt som helst som har börjat gå och lägga mig lite för sent :) Men det vänder nog det med snart! Men hon sover aldrig så länge om andré ska gå upp med henne på morgonen, då vaknar hon 9-10 ibland även 8. Men så fort jag ska gå upp med henne sover hon till 10-11 :) Måste ju betyda att hon tycker om mig mer :)

Åh idag blir jag ännu mer sådär, va de nu heter. Idag var de ett år sen värkarna startade på riktigt, och ikväll vid 22 var det 1 år sen vi åkte in till förlossningen, och vi kom hem med en bebis. Jag älskar o tänka tillbaka på den tiden, hur spänd och förväntansfull man var. Hur skulle bebisen låta, var de en tjej som vi trodde? Vem skulle hon likna, hur skulle hon sova om nätterna? Det var ett år sen precis jag fick bedövning för tandvärken och direkt fick jag förvärk, efter förvärk som kom regelbundet. Vid 18 tiden blev förvärkarna till värkar och vi ringde till förlossningen som tyckte vi skulle åka in. Svinhalt ute var det, andré var säkert jätte nervös när jag sitter och skriker varje värk och vill gasa på så vi inte föder i bilen :) Jag tyckte så synd om honom den dagen, han var verkligen det bästa stödet jag kunde ha!

Men så brottom hade vi ju inte behövt ha, när vi börjar närma oss börjar värkarna avta, jaha då är det väl bara vända och åka hem igen då tänkte jag. Men sen när vi va framme och jag börja röra på mig så kom dom igång igen. Dom gjorde en undersökning och jag hade öppnat mig ½ cm bara, så det var ju en bit kvar.

Min gnällfis är fortfarande jätte gnällig, men hon vill inte att jag ska leka med henne, utan jag ska sitta på hennes rum och titta på när hon leker, hon plockar upp alla dockor från vagnen, ger dom en puss och en kram, slänger ner dom på golvet, tar upp dom en och en och pussar och kramar dom och lägger tillbaka dom i vagnen igen, iiih så sött! :) För ett år sen låg hon i min mage, och nu sitter hon där helt själv och leker, och är den mest otroliga unge jag träffat!

Kommentarer
Thakock Skrev:

Verkligen en helt otrolig resa! Tänk så stor hon börjar bli! Härligt! =)

2011-01-19 @ 11:47:45
URL: http://briadlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: