Gnällunge!

Min glada unge var bara här en kort stund, nu är det tillbaka med att gnälla hela tiden, vara på mig precis varje liten sekund. Jag har tvättat, vikt tvätt, hängt tvätt, lagat mat, pratat i telefon, allt samtidigt som jag höll i en riktigt gnällbebis, slå de då! :) Snacka om att man ibland önskar man kunde klona sig själv, eller iaf få någon extra arm eller två :)

Nu somna hon iaf, skönt det! Jag ska då passa på att diska efter maten, Nikita åt som aldrig förr. En hel fiskpinne med massa spenat, hon älskar de! Har aldrig sett henne äta med sån aptit! Tur att jag också älskar spenat och fiskpinnar så vi äter de samtidigt, tillsammans :) Känns mycket lättare med maten nu när hon kan äta typ all mat jag äter, oftast äter vi samtidigt och hon får precis samma mat som mig.

Snart är det ett helt år sen mina värkar började, som senare avtog. Vid 15 fick jag riktigt panik och ringde hem andré, jag hade precis läst på Tovas blogg hur hennes lilla kille kom så snabbt så hon fick föda helt själv. Jag stog i duschen och värkarna blev bara kraftigare och kraftigare, och vilken panik jag hade. Jag ringde till förlossningen och hon sa att jag skulle avvakta lite tills jag fick mer regelbunda värkar. 2 timmar senare avtog dom och mina värkar blev till tandvärk. Samma dag skulle vi och kolla på våran bil vi skulle köpa, så jag satt där och pep lite då och då när jag fick en värk, haha :)

Minns hur jag sen gjorde allt för att dom skulle komma tillbaka igen, vi gick ut och gick i snöstormen i rask takt i hopp om att dom skulle komma tillbaka, jag börja dammsuga hela lägenheten, fick inte ens en förvärk. Jag fick bara ondare och ondare i den förbannade tandjäveln! Nu ville jag in och föda barn, jag ville inte vänta längre!

Kommentarer
Thakock Skrev:

Så gulligt det var! Som du fick kämpa ändå med tandvärk och allt. =P

2011-01-18 @ 18:57:18
URL: http://briadlover.blogg.se/
Thakock Skrev:

sv: Haaha, ja jag kunde se det faktiskt. Sidvisningarna ökade som tusan ;P

2011-01-19 @ 09:45:29
URL: http://briadlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: