Frisk luft i solen

Vi skulle gå ner till byn och möta upp Natalie och Kevin och gå omkring lite, men precis när jag skulle gå ringer andré, som har vagnen i bilen så nehe, det blev inget med de. Tänker inte gå ner och bära henne, även att hon bara väger 8,5kg så är hon tung! :) Så vi tog på oss och gick ut här utanför istället, Nikita stog hur länge som helst, ja och höll mig i handen såklart. När jag släppte ville hon direkt ha tillbaka min hand, även att hon kan stå länge själv. Jag hade hoppats på ett första utesteg men det fick jag inte :)


3 meter gick hon ungefär, ja hon höll i min hand såklart, sen ville inte hon gå mer :)


När vi kom in igen fick både stumpen och Nikita majs, dom åt ungefär en halv majsburk :)
Och när man är stor och ett helt år behöver man ju inte sitta i barnstolen längre, mycket roligare att stå på mammas och pappas stolar :)

Nu sover mina 2 bebisar så jag ska passa på att diska lite. På fredag ska jag baka typ hela dagen inför kalaset på lördag, undrar hur de kommer gå ;)


Kommentarer
Thakock Skrev:

Haha, hon är för härlig. Tycker hon om att vara ute? =)

2011-01-26 @ 15:22:00
URL: http://briadlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: