Förvärkar

För ett år sen minns jag hur jag hade förvärkar och sammandragningar hela dagen. Imorgon var de ju ändå 2 veckor kvar tills beräknad förlossningsdatum, så trodde inte de va något mer än så. Men bara 3 dagar senare var hon ute. Det trodde jag aldrig för ett år sen! Jag tog ju knappt några bilder alls på magen sista veckan, tråkigt nog. Tog inte ens bild 38+0 fast hon föddess 38+1. Men såhär liten var jag iaf för lite mer än 1 år sen :)


Den såg tung ut, och det var den också! Och då var jag bara tjock tyckte jag, nu efter tycker jag att jag hade jätte vacker mage :) Åh tänk att det var min lilla Nikita som låg och buffa och sparka där inne helt fantastiskt! :)


Kommentarer
W - ung 3barnsmamma & Fotograf Skrev:

åhh varför ska man säga att en mage är liten eller stor?? avskyr att höra sådant, mage är en mage och det är en bebis där i och magens storlek har ingenting att göra med hur stor bebisen är heller som vissa verkar tro. gaaah du var rund och fin !! =)

sen födde du dagen efter då kevin kom fast han kom i vecka 38+0 år 2008 :p



Tack gumman! det finns ju dom som röker hela graviditeten och inget hänt och är super bra mammor, det där är så överreagerat tycker jag, min son är hel och fin inget fel på honom och jag rökte halva graviditeten med honom.



hahaha jaha !! ;D jag håller med dig, man tappar det där fasta alltså. nää isf skulle jag göra som du sa lyfta upp dom igen, lägga i inlägg osv känns bara onaturligt för mig jag som alltid varit naturlig och älskat mig själv som jag är, det tycker jag alla ska göra, förstår inte människor som vill se ut som barbie dockor, det är inte sexigt eller snyggt någonstans. =/ det slutar väl snart med att alla människor ser likadana ut.



puss och kram.

2011-01-18 @ 06:56:13
URL: http://dyrbarkarlek.blogg.se/
Nathalie-mamma till Zacharias Skrev:

Jaa, man saknar magen rätt mycket ibland.. det trodde man inte. Inte jag iallafall:P

2011-01-18 @ 08:57:23
URL: http://nathalieasamum.blogg.se/
Thakock Skrev:

Super söt mage! =) Usch, när jag blir gravid lär det ju inte synas fråns i slutet. =P

Tänk vad tiden går fort!

2011-01-18 @ 11:31:32
URL: http://briadlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: