Ett bra kalas!

Jag är nöjd med kalaset, och Nikita verkade också väldigt nöjd! :) Trött som bara den var hon ikväll också, hon somna direkt och reagera inte alls när jag gick ut, plutt! :)

Bakningen gjorde jag igårkväll, sockerkakssmet i muffinsformar
Nikitas och min "cupcake", färdig grädde med strössel på, blev supergott och verkade uppskattas av alla faktiskt :)


Nikita funderade på va de där va för gott, och sen skulle morbror kevin också smaka på det där goda, tyckte Nikita iaf :) Så fort vi kom ut i köket och hon såg dom där börja hon smaska och sträcka sig däråt, hon tyckte om dom med andra ord! Men nu blir det inte sötsaker på ett helt år ;) haha!


Tycker Kevin blev så söt på dom bilderna :) Nikita vill fortsätta lägga pussel på första bilden, och gitarren fick hon av sin morbror Fredde, skitcool va den. Det roliga va att andré sa att hon önska sig en gitarr, så hade dom hittat den :)



Detta fick hon, superbra saker! Och pengar som läggs undan så vi kan köpa en barnvagn till Nikita :) Tycker alla ger så bra saker, hur kommer ni på allting? :)

Sötunge! Och supertrött, kort efter de gick hon och la sig, hon va trött! :)


Kommentarer
Natta Skrev:

Sv; Det är lugnt :) Nja, kanske inte just den blåa. Testa dig fram du, så får vi se om jag gillar färgen :) jag ger dig fri hand.

2011-01-30 @ 00:32:00
URL: http://kattmyntan.blogg.se/
Fru Saannis, 22årig 2barnsmamma Skrev:

Sv; Vill tacka så hjärtligt för gratulationen :)

2011-01-30 @ 11:33:11
URL: http://www.metrobloggen.se/saanniscarlos3
Thakock Skrev:

Tjusiga kakor! =D



Låter som hon hade en skit bra dag då! =)



Jätte fina grejer! =)



sv: Hahah, den är tom nu ifall du behöver den fortfarande ;)

2011-01-30 @ 11:43:44
URL: http://briadlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: