En promenad

Vi kom ut i kylan på en promenad, det var inte alls så varmt jag trodde det skulle va, men det blåste iaf inte så mycket. Fick med mig Natalie ut på en promenad också, förhoppningsvis kommer vi ut imorgon också :) En hel timme var vi ute och Nikita sov som en stock i vagnen.

Nu sitter vi på Nikitas rum och leker, och jag får leksak efter leksak :) Men hon vill inte att jag ska leka med henne, hon vill bara kunna ge mig saker, så ja jag får väl sitta här och glo då :)


Morgonbus


Nikita står och slänger bollar över hela rummet, hihi! :)


Kommentarer
Thakock Skrev:

Haha busunge!



vad skönt att ni fick komma ut lite! =)

2011-01-17 @ 20:10:19
URL: http://briadlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: