En bra födelsedag!

Jag tror Nikita haft en superduper födelsedag! Zeline, Linnéa och Kevin var här och lekte med Nikita, tror hon tyckte de va jätte kul o få leka med dom samtidigt, aldrig hänt förut :) Bästa som finns är ju när Nikita är lycklig, och det tror jag absolut hon varit idag! Det blir mer firande nästa helg för lilltjejen, då ska vi ha ett lite större kalas med min familj och andrés familj :)

Har tagit massa bilder idag, får lägga in dom sen eller imorgon :) Det blev för många bilder så ska gå igenom vilka som blev bra.

Nikita bara älskade tårta, hon fick 2 små bitar och åt upp nästan allt! Min stora lilla prinsessa ♥ Hon verkar vara nöjd med sina presenter också, en färgglad tågbana, en docksäng och prinsesstält av oss, hon ska få något mer till nästa helg som hon får öppna på kalaset :) Hon fick en skitsnygg tröja av Natalie och en bok med flera småböcker i av becca och anders och en sån sak med massa ringar på man staplar, jag får visa på bild sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: