Bvc


En trött tjej igår påväg till bvc :)



Igår var vi ju på bvc, 8125g vägde hon för en månad sen, nu 8460g så hon hoppade upp ett steg på kurvan! :) 73,5cm var hon också, men tror hon sa att hon va de förra gången också, eller så va hon 73cm förra gången :) Hon sa  iaf att hon ökat så fint nu så hon inte behöver mat på natten längre, så nu ska jag försöka sluta amma. Men vet inte alls hur jag ska gå till väga, om jag bara ska sluta sådär och inte ge henne tutten nått mer, eller om jag ska ge henne på kvällen och morgonen men försöka sluta på natten, eller om hon i början bara ska få på natten?

Jag tänkte igårkväll att nej inatt ska jag sova utan Nikita i sängen, öppnade hennes dörr och våran dörr så jag skulle höra om hon vakna och gick och la mig. Hon vakna men somna om igen, hon vakna somna om igen, hon vakna somna om igen. Jag låg och vred och vände på mig hur mycket som helst, så till slut gav jag upp. Inatt var jag alldeles för trött för att få en sömnlös natt så jag gick och hämta henne och somna på 2 sekunder.

Hon har nog lättare att sova utan mig än jag har o sova utan henne. Eftersom hon sover ändå på dagen och kvällen i sin säng utan mig, och jag sover aldrig utan henne. Nu ångrar jag att jag skulle sova med henne i sängen när hon va bebis, men det var ju såå mysigt! Och så smidigt när hon vakna hela hela tiden för mat. Så jo jag förstår ändå varför hon sov i våran säng från början :)


Morgonbus med mitt hjärta!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: