Blir galen!

Ungen vägrar äta, vägrar sova, gnäller mest hela tiden, gnuggar tandköttet hela tiden, men tänderna vägrar komma upp. Ingenting får jag i henne, hon vägrar sova och det tar mellan 30 minuter - 1 timme innan hon somnat när jag försöker lägga henne, oavsett om det är på dagen eller kvällen. Jag får i henne ett par teskedar mat samanlagt under en dag, mestadels ost. All riktig mat får jag inte i henne alls! Hon har fortfarande knappt ätit sen hon va sjuk, och jag fattar inte vad fan i helvete jag ska göra, vad jag ska ge henne! Nu vill hon inte ha grädde heller, utan ja hon lever på ost, lite smörgåsrån, en liten bit skinka det är typ de man får i henne på en hel dag! ¨

Hon somnade ikväll efter typ 40 minuters skrik, vaknade efter 40 minuter, skrek 20 minuter, sen hämta jag henne och hon var helt förstörd, jag trodde hon skulle somna om igen, men nej hon kryper omkring och är klarvaken. Och jag orkar inte  bråka mer med henne så hon får väl vara vaken en stund då.

Känner mig verkligen som typ världens sämsta mamma, jag kan varken få mitt barn att äta eller sova, jag blir orolig och därmed också irriterad, typ hela tiden. Hennes armar och ben blir bara smalare och smalare, men hon äter väl när hon är hungrig, antar jag.

Kommentarer
Linn, mamma till Milia Skrev:

Shit det måste verkligen vara svårt när hon inte äter...

Vägrar hon även om hon får äta själv? Gillar hon inte gröt heller?



Milia börjar krångla när vi matar henne och du ska se lyckan i henne när hon får äta gröt själv på morgonen!! Jag vet inte hur men hon får i sig en hel skål med händerna :P



2011-01-01 @ 22:03:49
Thakock Skrev:

Tänk på att hon är en liten bebis fortfarande..Hennes magsäck är inte stor. Hon får förmodligen i sig det hon behöver. =)

2011-01-01 @ 22:36:27
URL: http://briadlover.blogg.se/
Zandra Skrev:

Förstår hur du känner :(

Men se till så hon dricker iallafall.. De e de viktigaste!

Ta kontakt med BVC på måndag & se vad dom säger??



Kram

2011-01-01 @ 23:49:32
URL: http://zandraaak.blogg.se/
Zandra Skrev:

Sv: Så länge hon får i sig vätska så e de ingen fara & dessutom mjölk.

Och lite, lite mat. Vätskan e de viktigaste!



Tyra har aldrig vart svår, på det viset med mat. Hon har alltid ätit nåt iaf.

Men jag vet att min bror, han äter typ ingenting!! Och har aldrig gjort. Tyra äter mer än honom.



Men så länge hon mår bra & inte rasar i vikt så ska det inte vara nån fara.

Men om du e orolig, så kontakta BVC & se vad dom säger om det hela.



Kram

2011-01-03 @ 11:30:53
URL: http://zandraaak.blogg.se/
felicia Skrev:

det är svårt att föreställa sig, men kan tänka mig att det är helt underbart! jag ska få en liten tjej =)

2011-01-03 @ 13:57:54
URL: http://ettheltnyttliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: