7-8 steg!

För 2 dagar sen släppte Nikita taget och tog 7-8 steg, sen satte hon sig ner så hon hade säkert kunnat gå mer :) Vi var hemma hos min mamma och mina småsyskon fick se det, så dom springer ut i köket där mamma sitter och skriker att Nikita kan gå! Men nja riktigt gå kan hon väl inte än, men hon tar sig några steg då och då :)

Mina 2 lillebröder kom hit nyss, dom leker med Nikita och hon är jätte glad! Kanske ska passa på att göra något här hemma då när jag har lite barnvakt :) Hon vill inte vara vid mig när dom är här, dom är ju mycket roligare o leka med än en tråkig mamma hon träffar varje dag :)

Kommentarer
Louise Skrev:

Vad kul! Leona går en del hon med nu, blir många fler steg än innan nu, hihi :-)

Hon försöker gå framför krypa nu iallafall, även om hon sätter sig på rumpan emellanåt, hehe.

2011-01-10 @ 12:42:12
URL: http://forbiddenrage.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: