Torsdagmorgon

3 gånger inatt har Nikita vaknat och varit kokhet och ledsen, inte kunnat äta för hon var så täppt i näsan, knappt andas alls för hon hostar tills hon nästan spyr när hon andas genom munnen, snacka om att mammahjärtat värker o se henne såhär! Jag har fått sätta mig upp med henne på bröstet när jag skulle amma så det täppta släppte lite, alla 3 gångerna gjorde jag så, och shit så trött man va när man fick sitta vaken och amma!  8.30 vakna hon, och nu har hon somnat på mitt bröst igen. Hon blev arg på sig själv när hon hostade så hon höll på att spy bara för hon försökte andas, så hon börja slå sig själv på huvudet, stackars fis! :(

André har fått precis samma, också feber och hostar och täppt i näsan, så jag hoppas jag slipper de! Skulle inte orka ta hand om en sjuk när jag själv är sjuk. Har tyvärr inget roligare o skriva om, denna bloggen handlar verkligen om Nikita, så är hon sjuk är det en sjukblogg, matstrejkar hon är det en matblogg ;) Synd är det om min lilla liten iaf! ♥

Kommentarer
Thakock Skrev:

Stackars er! Krya på er! Kram

2011-02-24 @ 11:17:46
URL: http://briadlover.blogg.se/
Lovisa Skrev:

Hejsan.



Jag är en tjej på 17 år som har läst din blogg från och till och tycker att den är mycket intressant och underhållande.



Just nu håller jag på med ett skolarbete om ämnet "gravida tonåringar" och annat inom det området och jag tänkte att - en intervju med dig skulle vara perfekt i det skolarbetet. Jag ville bara fråga om du kan tänka dig att gå med på det?



Jag tänkte mig i så fall en mail-kontakt med dig isåfall eftersom jag tror att det blir enklast för båda. Skolarbetet ska in vecka 13 och eftersom jag, som är Stockholmare, har lov nu vecka 9 så kommer jag inte att skicka frågorna då, men kanske vecka 10-12 någon gång?

Jag kommer självfallet att försöka skicka frågorna så fort som möjligt eftersom du ska kunna hinna svara innan jag redigerar intervjun för att lägga in det i skolarbetet. Tror du att du skulle vilja göra det? Det skulle vara fantastiskt roligt om du ville vara med i en intervju inom detta området.



Du kan nå mig på min mail: [email protected]



Skulle bli otroligt tacksam om du kunde tänka dig att ställa upp på en intervju.



Stor kram,



/Lovisa

2011-02-24 @ 19:46:24
URL: http://ganzgenau.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: