Sovmorgon helg

Denna helgen tog vi äntligen sovmorgonsystemet ;) Förra helgen blev det inte så eftersom andré skadat benet och inte riktigt kunde ta Nikita själv, och i veckan som varit har andré varit hemma, men inte kunnat ta hand om Nikita själv, men igår fick han sova lite längre och idag fick jag sova lite längre, det var skönt! Även att jag vakna vid 10 och var trött så känns de iaf att man fått sova en stund längre :)

Jag och Nikita vaknade friska idag iaf, vilken tur! André hostar men tror inte han har feber idag, så det är ju också skönt. Måste va den där c-vitaminen vi drack igår, hjälper varje gång :)

Nikita va jätte mysig mot stumpen förut, hon är annars ganska elak och drar honom i pälsen, knuffar ner honom från sängen eller slår honom. Förut la hon sig bredvid honom och börja klappa honom försiktigt, så la hon huvudet mot honom, typ som jag brukar göra, och han fick massa pussar, med öppen mun, Nikita fick massor av katthår i munnen! :) Det är nog enda gången hon varit snäll mot honom hela tiden utan att vi sagt till, kan bli riktigt arg på henne när hon är så elak mot stumpen, som blivit livrädd när hon kommer! Han kommer alltid fram och myser med mig när hon sover, stackarn! Tur att han har balkongen har får vara helt ifred på :)


Fredagens Nikita! :)
Kan inte fatta att hon redan gått i över en vecka! Och jag tycker fortfarande det känns häftigt när hon bara går iväg, eller när hon bara ställer sig upp och går, det är så sött, kan inte förstår hur fort det gått, för 1 år sen låg hon bara där, hela tiden och sov sov sov, åt åt åt och ville ha ny blöja var 5e minut, så häfitg!! :) ♥


Kommentarer
Thakock Skrev:

Vad har han gjort med sitt ben då? Är det brutit?



Ungar...Det är svårt med djur. =/



Haha, ja det ahr verkligen gått fort. Men det är väl skönt nu till sommaren att hon går iallafall. =)

2011-02-20 @ 12:57:45
URL: http://briadlover.blogg.se/
Thakock Skrev:

sv: Haha så sant så ;)

2011-02-20 @ 12:59:15
URL: http://briadlover.blogg.se/
Thakock Skrev:

sv: Aha okej! Hoppas han blir bra snart då! =)

2011-02-20 @ 14:08:45
URL: http://briadlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: