Söndag

Idag blev det att åka till min farmor och farfar och hälsa på, var ju nästan 1 år sen sist! Nikita är inte helt frisk än men hon gick omkring där efter deras katt, var smågnällig emellanåt och lite trött men det gick bra. Äta har hon inte viljat göra på 3 dagar nu, nästan ingenting alls har jag fått i henne. Men jag vet ju själv hur dålig aptit man har när man är sjuk så, hon har energin så än är jag inte orolig.

När farmor skulle laga maten åkte vi till min bror och hälsa på, vi har aldrig varit hos dom och sett hur dom bor, så de va väl på tiden när dom bott där i över 1 år! :) Nikita somnade när vi va där och sov i ca 30 minuter. Hon sov också hela hemvägen på 1 timme och ändå är hon fortfarande trött.

Skönt att vi iaf fått börja sova på nätterna igen, inatt sov hon från 19-10. Hon vakna en stund igårkväll då och var vaken en stund, och jag gick hemifrån på kvällen, var för 1 gångs skull ganska långt hemifrån, ca 30 minuters gångväg hem, men det hade gått bra. Hon hade vaknat några gånger men somnat om igen, skönt! Bra träning för mig att vara ifrån henne lite också! Har sagt till andré att när jag lyckats sluta amma sen ska typ min mamma få äran att vara barnvakt till Nikita så ska vi gå på dejt, vi har fortfarande aldrig fått vara man och fru!

Det här fina möttes jag av när jag kom in i sovrummet igårkväll;


Mina, som jag älskar mest! ♥
(fläcken vid Nikitas rumpa är alltså från mina tuttar! På min sida är det en enda stor fläck, men nu märks de att produktionen minskat rejält!)


Kommentarer
tyra Skrev:

Jättefin blogg verkligen! håller med klara, vilken vacker dotter du har!

lycka till med allt!

kram

2011-02-27 @ 19:24:53
URL: http://tyraoklara.blogg.se/
Thakock Skrev:

Söt bild! =)



Trevligt med lite utflykt! =)

2011-02-27 @ 20:01:19
URL: http://briadlover.blogg.se/
Zandra Skrev:

Sv: Du ska inte använda nåt med bygel & de ska verkligen sitta åt.

Och sen kan du duscha dom varmt & massera knölarna. Och mjölka ur lite för hand för att de ska sluta spänna. Det gjorde jag. Och nu e mina mjuka igen ;D haha!

Men ring om du e osäler :)



Ang. scrapp så finns de massa på panduro.

Finns stora album som man kan köpa, ja de finns små med. Men jag har stora, så e där plastfickor i dom med vita papper & panduro har massor med fina papper som man kan köpa, jättefina bakgrunder :D man blir helt sjuk. Men de e typ fyrkantiga papper. Gå in på panduro & kolla. Sen ett tips - Tradera!! :) De e ganska dyrt på panduro.

Finns massa klistermärken oxå :) Och sånt skojjigt :)



Kram

2011-02-27 @ 22:01:32
URL: http://zandraaak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: