Skötväska


Woho, vi fick paketet idag, vilken tur för då kan jag och Nikita gå förbi mamma imorgon och fira henne med present :) I paktet fanns även denna snygga skötväska, som egentligen är en sportväska men jag tänkte direkt på en skötväska när jag såg den :) Och jag vet att fler skulle använda den som just skötväska så satte dit den där söta musen Nikita fick i födelsedagspresent så vi vet vilken som är våran ;)


Och ja det är så sött, måste skriva ner allt så jag inte glömmer nått nu när det händer så mycket med Nikita, har varit väldigt slarvig med att skriva hennes utveckling sista tiden så tur att jag skriver ner allt i bloggen, kanske mindre kul för er o läsa bara ;) Men iaf, Nikita håller på att lära sig imse vimse spindel nu, vi började med den för 1 vecka sen? Hon kan rörelsen när spindeln klättrar upp för trån, och när regnet faller ner och när solen stiger upp, sen ska spindeln klättra igen ;) Det är så sött!

Det är faktiskt illa när en 1åring hjälper till mer än en 30 åring, Nikita hjälper till att torka av sig själv och bordet och hon hjälper till att klä på sig! :)

Kommentarer
Louise Skrev:

Sv: Nej, kan inte ta bort sidan på spjälsängen, har en säng som är ihopsatt utan skruvar och tar man bort en sida blir den helt skranglig :P

Så vill ha en låg säng åt henne istället, fast det är inte så jättebråttom än, hehe :)



Hehe, tack för berömmet :)

Jag gick upp en hel del när jag väntade Leona, graviditetskilona är borta, men väger fortfarande över 100 kg så jag vill ner lite till... Och jag vill inte gå på diet eller något så jag försöker bara äta mindre portioner, mer grönsaker och motionera... :)

2011-02-16 @ 21:38:52
URL: http://forbiddenrage.wordpress.com
Cicci - Mamma till lilla J Skrev:

Hihi.. Vi har inskolnaing så att onsd torsd fred är jag med hela tiden samma timmar som hon sen ska vara framöver, 5 timmar alltså.

Sen kommer ju helgen.. Och sen kör vi måndag tisdag onsdag varav jag går ifrån första dagen 30 minuter, andra dagen 1 timme och 3e dagen 1 ½ timme.. och torsdag ocg fredag lämnar jag helt.. så 1 ½ vecka kan man ju säga att inskolningen är! Men såhär är bara planeringen. Joline bestämmer ju sen vilken takt vi tar det i.. Accepterar hon inte att jag går så behöver hon ju mer tid då jag är kvar mer.. Å sen är det ju väldigt vanligt att barnen drar på sig sjukbaciellr första dagarna i kontakt med så många barn så då blir det ju att man stannar hemma om hon blir sjuk å då får man ju sen börja om lite igen!! Men vi hoppas hon inte tar till sig några baciller från snoriga näsor :o)

2011-02-17 @ 00:31:21
URL: http://ceciliahansen.blogg.se/
Thakock Skrev:

Jätte söt väska ju! =D



Vad duktig hon är som kan låten. Den är söt den låten. =)

2011-02-17 @ 10:14:18
URL: http://briadlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: