She looks like an angel


Jag kan fortfarande börja gråta vid tanken på att det är min dotter, min vackra underbara busiga fina dotter! Helt otroligt!! ♥

Sagostund ikväll, vi har det på rutin nu varje kväll så läser vi 1-2 böcker, hur mysigt som helst! :)

Hon älskar böcker med flikar som hon öppnar :)


Vart är katten? Så pekar hon på katten, hon brukar även klappa katten, den katten, stumpen slår hon mest på!


Och efter sagostunden kryper Nikita upp själv i sängen, men hon lägger sig inte ner utan hon ligger och leker och busar först, sötunge! Och det är så sött så jag kan inte hålla mig för skratt, och sen nej men Nikita nu måste du ju sova, och så busar hon igen, ah det är så sött! :)


Bus i sängen, och kramas med sin speldosa :)


Älskar den här bilden, helt oredigerad, jag höll min hand på nått sätt över blixten, men inte med flit :)


Kommentarer
W - ung tvåbarnsmamma & Fotograf Skrev:

åh vilka mysiga bilder speciellt första såg riktigt mysig ut, är det en pläd som hon har i sängen? =)



jaa ddet är sjukt vad dom behandlade oss, är glad att vi äntligen fick hjälp.

håller tummarna att nästa blir en frisk och håller sig så.

kramar.

2011-02-14 @ 06:41:40
URL: http://dyrbarkarlek.blogg.se/
Thakock Skrev:

Jätte fina bilder! =D

2011-02-14 @ 11:00:45
URL: http://briadlover.blogg.se/
i min lilla lilla värld Skrev:

Jag vet precis vad du pratar om =)

2011-02-14 @ 11:04:52
URL: http://saratilling.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: