Sent!

Oj, det blev en sen läggning för Nikita idag, och de va inte alls meningen! Vid 19 gick vi in och lekte en stund på Nikitas rum innan läggdags, hon gick och hon ställde sig upp och gick, och hon hämtade saker och var bara för söt! Tiden sprang iväg och när jag trodde klockan va 20 va klockan närmare 22! Så Nikita var riktigt trött när vi la henne, hon la sig till och med i sängen själv, hon brukar ligga en stund på mig mage för att gosa först, men det orkade hon inte med ikväll, somnade på 5 sekunder! Sötnos! :)

Är riktigt trött idag, Nikita va jobbig inatt och när jag gick och la mig vid 1 börja Nikita hysteriskt skrika, i 1 timme skrek hon, sen fick hon tutten igen, och så fort jag rörde mig lite eller hon tappa taget börja hon skrika, hon har sovit med tutten i munnen typ hela natten, så jag har vaiit ganska stel idag! Tur ändå att hon sov till 10, även att jag egentligen hade viljat att hon vakna 9 så vi hade kunnat komma iväg till glimten (ÖF) lite tidigare :)

Det blir ingen barnvagn imorgon. Den kändes inte bra i slutändan, och jag börja prata om att köpa den andra sen ändå när vi får mer pengar, så kändes lite onödigt. Då är de bättre o ha den vi har och spara till den vagnen jag verkligen vill ha :) Jag vill åka till en vagnaffär och känna och klämma på alla vagnar så jag vet helt vilken jag vill ha, men absolut lutar de åt en brio race! :)


Denna är det jag vill ha! :)



Och denna va de vi skulle titta på men lite annorlunda. Och jag vill ha en suflett!


Kommentarer
Natta Skrev:

Tror ni gjorde bort er som inte tog vagnen. Misstolka mig inte nu, jag menar absolut inget illa, det hoppas jag att du vet.. Men det bästa för både er och Nikita är ju att hitta en fin vagn för ett billigt pris och inte "dröm-vagnen" som du vill ha. Ni förlorar på det, enligt min mening, och du verkar vara lite utav en perfektionist ;P. Allt ska vara perfekt, men du ser inte att du redan har ett perfekt liv! Du har en underbar dotter och en man som älskar dig något oerhört mycket. Du måste inte ha alla de dyra fina sakerna :) Du äger redan det dyraste i världen! Tänk på det :) Ni som har det dåligt ekonomiskt, borde tänka på sånt. Hoppas du inte blir sur på mig, var ej mening att förolämpa dig på något sätt. Jag bryr mig bara! Älskar dig <3

2011-02-12 @ 11:08:01
URL: http://kattmyntan.blogg.se/
Thakock Skrev:

Oj så sent! =P



Ja, den du verkligen ville ha var ju mkt mer praktiskare och snyggare :P



sv: Hahha, man kan sparka på den ;D

2011-02-12 @ 11:20:45
URL: http://briadlover.blogg.se/
Zandra Skrev:

Sv: Haha, eller hur ;) Jag har ganska torr humor ;)

2011-02-12 @ 11:28:53
URL: http://zandraaak.blogg.se/
Briomannen Skrev:

Brio Race är ganska dyr barnvagn, har Du testat Blocket?

2011-02-12 @ 12:04:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: