Sen att gå

Vi va hos min mamma igår kväll och spela lite kort och hade det trevligt. Då frågade jag henen typ när jag börja gå, jag trodde jag var mellan 12-13 månader men jag var tydligen väldigt sen, och hade precis som Nikita tagit första steget tidigt, så Nikita kommer väl också vara lite senare med att gå, men hon kan ju så mycket annat så det gör inte så mycket, hon tar sig ju iaf framåt om hon håller sig mot nått, förut gick hon och höll sig i väggen, haha! :) Men 2 steg tog hon idag igen, hon tar ju ett par steg väldigt ofta, men inte mer än så!

Vi sitter och har lite mys i soffan, andré ville se melodifestivalen, vilket jag inte är sådär jätte intresserad av, men jag får iaf mysa med min älskling :) Nikita sover, men vakna för en liten stund sen av en bajsblöja, trodde inte hon tänkt somna om igen men det gjorde hon. Tror tänderna börjar spöka igen, hon verkar väldigt gnällig faktiskt så blir inte förvånad.


Kommentarer
Thakock Skrev:

Usch stackare som måste stå ut med det hela kvällen ;D

2011-02-05 @ 22:10:42
URL: http://briadlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: