Resultatet


Har inte tagit någon bild nyligen så blir visst ingen för och efter bild, men så stor skillnad på håret blev det nog inte :) Även att slingorna såg vitblonda ut när jag sköljde ut de.

Jag har filmat Nikita massor idag, det borde jag göra oftare! När jag sen skulle kolla på klippen blev Nikita jätte intresserad och härmade alla ljud hon gjort i filmen, och när jag frågat typ vart är kossan började hon sen leta efter kossan, haha! :) Jag skulle haft 2 kameror så jag kunde filma när jag visar henne ett klipp på sig själv :)

Hon har också stått upp i typ 40 sekunder och stått och bläddrat i en bok, jag skulle precis fram med kameran när hon satte sig ner, skitunge! :) Och en 4e tand sprack igenom idag, den andra framtanden där uppe :)


Kommentarer
Thakock Skrev:

Det ser ju bra ut i håret! =) Gilar att du har blont. Inte många som passar i det alltid. ÄR du blond i vanlig fall med?

2011-02-06 @ 14:04:02
URL: http://briadlover.blogg.se/
Cicci - Mamma till lilla J Skrev:

jaa underbart! OCh jaa i lägenheten sen kommer vi ha uteplats med gräsmatta å så.. om du var med och läste i bloggen när vi bodde i lägenhet inna huset så är det samma ställe vi ska föyta till fast större lägenhet med övervåning.. men samma grej med uteplats å så :o)

2011-02-06 @ 15:05:14
URL: http://ceciliahansen.blogg.se/
i min lilla lilla värld Skrev:

Lika fina båda 2

2011-02-07 @ 08:08:58
URL: http://saratilling.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: