Nikitas kofta

Jag bara älskar Nikitas kofta hon fick av sin gudmor, den är helt underbar! Och det jag älskar ännu mer med den är att det är storlek 92 och bamsestort på Nikita, hon kommer alltså kunna ha den lääänge! Och kläder som passar bäst just nu är 74 så det är ett tag kvar hoppas jag innan hon växt ur den! Men jag är lite nervös över att Nikita kommer växa jätte mycket på kort tid. Så blev det för min lilla syster som var väldigt liten första året, så sa det pang och hon bler helt plötsligt stor för sin ålder! Det vill jag inte :) Det är flera som frågat vart den är köpt, men det vet jag inte eftersom de inte va jag som köpte den :)


Nikita har blivit jätte kramig, hon krama till och med koftan när hon fick på sig den :) När jag skulle lägga henne förut tog jag fram en nalle och fråga om hon skulle lägga sig ner vid mig och hålla om nallen, och det gjorde hon!! Synd att man inte hade kameran där inne för fy så sött det var! Hon låg och höll om den flera gånger och tog upp den och krama den. Jag har tänkt försöka göra den nallen till henens snuttenalle, framförallt nu när vi håller på att sluta amma så hon har något som känns lika tryggt som mina tuttar :) Det är den man kan lägga i micron så den blir varm också :)



Vi har varit borta en stund och lekt med Kevin idag, men var inte där så länge för både jag och Nikita blev hungriga :) Och Nikita lekte med Kevins lek och lär hund, så sött! :) Dom har blivit såå söta mot varandra, precis som syskon ibland. Dom kan pussas och kramas utan att vi frågar, och dom bråkar om samma saker väldigt ofta, men det är så sött! Och Nikita har nu börjat säga ifrån mer om Kevin tar nått hon hade, riktigt humör den lilla damen har emellanåt ;)


Kommentarer
Sandra! Skrev:

Hej! Det är kul att du tycker om koftan och jag köpte den i ullared.

Hoppas ni har det bra! puss och krama Nikita från mig=)

Puss o Kram

2011-02-13 @ 17:50:15
Cicci - Mamma till lilla J Skrev:

Hehe jaa jag var ju en av dem som undrade kring i julas vart den var köpt.. vad är det för märke på lappen i då?? :o)



Ang hunden så jaa vi ska lämna över honom till en ny familj där han får lite mer av det han behöver. UPPMÄRKSAMHET osv.. Fast jag har oerhört svårt att lämna bort honom, man vet ju aldrig hur han får det.. Men förhoppningsvis bra! Det är ju det enda man kan hoppas! Och det tror jag oxå!



2011-02-13 @ 17:50:47
URL: http://ceciliahansen.blogg.se/
Thakock Skrev:

Den är såå underbar koftan! =D



Vad kul att hon har kompis! =)

2011-02-13 @ 18:21:47
URL: http://briadlover.blogg.se/
Cicci - Mamma till lilla J Skrev:

Nej det går faktiskt himla bra att gå ute i snön nu :o)

Och såklart är det jobbigt att lämna bort hunden, men vi måste ju se till hundens bästa.. och om han kan få mer tid och uppmärksamhet av en ny familj så är det bättre än nu.. Tiden till honom har blivit så mycket mindre när sambon är helt "ur funktion" varannan vecka.. och vi har Joline och en sjuhelvetes massa städ.. Detta hus är ingen lek.. Och jag vill att han ska få bo lantligt..



Man kan ju inte hur länge som helst ha kvar honom för att det för oss är jobbigt att lämna bort honom.. Han är ju värd det bästa!



:o)

2011-02-13 @ 21:21:34
URL: http://ceciliahansen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: