Nikita och pottan

Nikita leker alltid med pottor, om Kevins potta är framme leker hon med den, hos Zeline leker hon med hennes, men hon sätter sig sällan på den som man ska göra, utan hon ska ner med fötterna i den. Idag när hon var nybadad kom jag på de att jag skulle ta fram hennes potta och så satte jag henne där, hon gick ur igen eftersom hon satt "fel" så hon stoppar ner ena foten i pottan, och sen kissar hon! Haha, det var så sött, och hon märkte hur henens fot blev blöt! Sötunge!


Nikita ska ha ena benet med i pottan :)

Hon har ju länge vetat att strumpor och skor ska vara på fötterna, och idag  när jag skulle ta på henne strumprona la jag henne ner, så lyfter hon upp ena foten först, så frågade jag om jag fick den andra foten också, hon lyfte den foten med, vad duktig du är sa jag och hon börja klappa händerna, haha! Sötnos! :)


Dom vackraste små fötterna jag sett i hela mitt liv, och alldeles skrynkliga efter badet ♥


Kommentarer
Thakock Skrev:

Hahah, ja det är väl bättre än att kissa på golvet ;)

2011-02-03 @ 14:32:37
URL: http://briadlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: