När inget duger

Nikita har ju som väldigt förståerligt varit väldigt gnällig, och ingenting har hjälpt. Hon har nu kommit på ett sätt att säga nej, gnäller fram eeeh och slår med armarna, blir jätte sur, ju mer man frågar destå surare och gnälligare blir hon. Det enda hon svarat mm-m till är att jag ska bära på henne. Enda gången hon inte gnäller, men aj mina armar! Hon är kanske liten för sin ålder, men hon är tung! Till slut dög det som tur var att sova på mitt bröst, så där ligger hon nu. Vi tog till och med upp vagnen för att försöka få henne att somna i den men hon ville inte, hoppas hon blir helt frisk snarast så jag får tillbaka min egentid på kvällen, den som är guld värd! Men hon är ju på bättringsvägen iaf, helt feberfri är hon så det är skönt!

Hur kommer det sig att det aldrig finns nått o kolla på tvn när det är helg? Sen blir det söndagkväll och allt man vill se visas samtidgt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: