Mycket bättre

Är väldigt glad över att jag tog bort sidan redan nu, läggningarna är helt annorlunda! Hon får fortfarande ingen tutte precis innan läggdags, så när jag lägger ner henne protesterar hon lite, men hon lägger sig ner direkt, skriker lite sen ligger hon bara och tittar. När vi hade sidan på spjälsängen kunde jag inte ens röra mig utan att jag börja skrika, idag kunde jag till och med städa hennes rum när hon låg där, och hon låg kvar och bara titta på vad jag gjorde. Jag vill helst ha det städat på hennes rum när hon ska sova, men ikväll skulle vi va barnvakt åt mina småsykon :) Men det vore ju kanon om jag fick städa samtidigt som hon försöker somna, ganska långtråkigt o bara ligga där och titta, tills hon somnar! :) Så duktig min lilla tjej är ♥


Duktig och otroligt vacker! ♥

Ikväll var nog Nikita ganska trött, hon har lekt med barnen på öf, hon har lekt med Zeline och Linnéa en liten stund och hon har lekt med sin moster och sina morbröder :) Full energi sen hon vakna! Hon har blivit jätte duktig på att äta också, och tidigare ikväll åt hon 3 stora broccoli, hur lätt som helst, hon fick först en jätte stor men när hon ätit upp den fortsatte hon gnälla och ville ha mer så jag koka 2 stora till, och hon åt upp dom båda två :)

Sen gick hon ungefär 2 meter mellan möbler förut, från andrés datastol till sängen, men andré var helt inne i datorn så han såg de inte! Åh vad jag längtar tills hon verkligen går, hela tiden! Det är jätte kul nu när hon håller på att lära sig och man vet att snart kommer de, snart går hon, men när? Varje gång hon tar ett steg tänker jag är det nu hon kommer gå, sen sätter sig så nej :)


Såhär fin var min liten idag, tills hon åt mat! Även att hon hade en stor handduk till haklapp för jag inte orkade ta av henne kläderna, vilket jag fick göra när hon ätit färdigt och hade hela måltiden i knät typ :)
( Hon ska ge mig tv dosan som någon slängt ner på golvet :)


Kommentarer
Thakock Skrev:

Vad bra att det går så bra. Gulligt hon ligger i sängen! Ny ställning det.. =P



Hon kommer säkert gå...alldelse strrac...! =D



Innan Mars iallafall ;)



sv: Hahah ja han sjunger verkligen bra! =D

2011-02-10 @ 11:36:14
URL: http://briadlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: