Morgonkaffe

Förut drack jag aldrig kaffe, jag slutade med de när jag blev gravid med Nikita och mådde så illa, sen kändes de så onödigt att börja igen :) Och nu dricker jag det varje morgon, är så himla trött hela tiden, och ja man blir faktiskt piggare av kaffe :) Och nu när Nikita börjat vakna tidigare, 8-9 så måste jag gå och lägga mig tidigare också, men antingen är det tvn jag fastnat vid, eller datorn, eller nu stickningen :)

Nikita sitter och äter majs till frukost, med välling och vatten. Stumpen tycker om majs, så han fick också några, det tyckte Nikita va kul så hon kasta ner typ alla hennes majs till honom, skruttunge :)

Bara för jag tänkte bjuda på några bilder har jag glömt vart jag lagt kameran! :)

Just de en sak till, Nikita va jätte duktig igår och börja städa. Hon la ner allt hon fick tag på från golvet i en av hennes lådor, jätte sött! Så nu ligger det både böcker och pussel och bollar, i den lådan hon har plastsaker, typ som teasetet :)

Kommentarer
Thakock Skrev:

Hahah, vad dom lär sig snabbt! =)

2011-02-03 @ 10:48:50
URL: http://briadlover.blogg.se/
Nathalie-mamma till Zacharias Skrev:

Precis, han började gå direkt och gick mer o mer för varje dag.. men saom sagt så var han lite senare med första stegen, då e dom nog "mognare" att gå direkt. Jag tex började gå när jag var 8 månader, det är så hiimla olika! Sen gör som sagt din dotter mycket annat som inte Z gör, jättefin motorik verkae hon ha, dessutom kl'ttrar hon upp i soffor etc, det gör inte Z. Det är så himla olika det där! Men det kommer ju förr eller senare:)



Tack, Det är Nikita också! Jättesöt

2011-02-03 @ 11:36:46
URL: http://nathalieasamum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: