Lycklig!

Idag har jag känt mig riktigt lycklig, den där extra glädjen har liksom hållt i sig hela dagen, vilket känns underbart! Och ändå var jag superduper trött när Nikita vakna imorse, och ville bara fortsätta sova, så kom jag på att jag skulle få spendera ännu en dag med henne, med mitt fina barn och jag blev på strålande humör! Jag har lekt mer än vi brukar, typ sådär hela tiden idag, när Nikita sov i hela 2 timmar städade jag hela lägenheten, förutom hennes rum. Det tog vi tillsammans ikväll innan hon skulle sova :) Det är så mysigt och underbart att vara förälder, och vissa dagar är mycket bättre än andra helt klart! Jag hoppas på ännu en sånhär dag imorgon, då det dessutom är helg! :)

Och nått jag lärt mig idag är att jag måste njuta mer, och sluta ta allt förgivet! Idag har jag verkligen levt livet och det har varit helt underbart! Sitta och leka på Nikitas rum, höra hennes skratt och läsa sagor, helt underbart!

Det märks nu att våren är påväg, det är så underbart, kanske också därför jag är så glad, jag älskar verkligen våren! I vår ska det bli riktigt måånga promenader, och förhoppningsvis kan vi köpa en ny vagn till våren också, då lär de ju bli ännu mer promenader :)


Gårdagens vackra Nikita i halsduken jag stickade :)

Du var det barn jag alltid önskat mig, det barn jag aldrig vågade drömma om att få, hur just jag kunde få turen att få bli din mamma förstår jag inte. Allt jag vill är att du ska vara lycklig, frisk och må bra, hela tiden varje dag! Du gav mitt liv en sån enorm mening, och jag är evigt tacksam för att just du kom i mitt liv. Och jag verkligen älskar att få se dig utvecklas, få lära dig vad som är rätt och fel, höra dig skratta och se dig sova.
Jag älskar dig min fina vackra underbara dotter, mer än du någonsin kommer kunna förstå! ♥


Kommentarer
Thakock Skrev:

Du är så lyckligt lottad! Klart du ska ta vara på det! =)

Barn är en gudagåva! =)

2011-02-04 @ 09:48:24
URL: http://briadlover.blogg.se/
i min lilla lilla värld Skrev:

Man glömmer lätt bort just detta NU. Bra att du påminde mig =)

2011-02-04 @ 12:28:52
URL: http://saratilling.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: