Lek och bus på Nikitas rum




Det händer mycket med Nikitas utveckling just nu, allt på samma gång! Hennes djurpussel hon har är från 1½ års ålder, men Nikita har förstått hur man ska göra. Hon brukar försöka sätta pusselbitarna på dom tomma platserna men det brukar ju sällan bli rätt. Idag visade jag henne var kossan skulle stå, när det bara fanns 2 pusselbitar på, hon tog bort den och jag fråga vart ska kossan stå, hon sätter tillbaka kossan precis där den ska stå, och rör den tills den åkte ner rätt :) Hon har ju verkligen välutvecklad finmotorik iaf :)


Jag frågade sen vart är hästen, då tog hon tag i hunden och sa häär. Tror inte de va just de ordet hon mena eftersom vi inte sagt de så mycket :)


Nikita älskar gitarren hon fick av sin morbror :)


Nikita borstar inte tänderna på toan som man ska göra, hon borstar dom i köket vid micron. Jätte lustigt att jag kommer ihåg de morgon och kväll om tandborsten står på micron, men är den inte just där kommer jag aldrig ihåg de! :)

Hon har också lärt sig den ramsan "klappa händerna när du är riktigt glad" när jag sjunger de börjar hon klappa händerna, och när det sen är fötterna tar hon upp dom och börjar klappa dom :) Helt sjukt sött!


Kommentarer
Liw- mamma till Mait och mini i magen Skrev:

Vilken härlig kaluffs hon har er sötnos! hur gammal är hon?

2011-02-07 @ 13:40:10
URL: http://liwetetochvardagen.se
Thakock Skrev:

Haha, vad duktig hon är!



Vad gullig hon ser ut när hon sitter där på bänken! =D

2011-02-07 @ 13:48:23
URL: http://briadlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: