Knäppunge! :)

Vagnen står fortfarande kvar i lägenheten, inne i vardagsrummet. Nikita börja gnälla och ville upp till vagnen så jag satte henne där, hon la sig bekvämt och börja titta på gustav som stog på i bakgrunden på tvn, som dom får för sig dom små liven! "Tisse" säger hon och pekar på tvn!


Knäppsötunge! ♥

Nikita sitte här bredvid mig och läsen sin favoritbok, hon vill alltid läsa den på kvällarna nu för tiden, så häftigt att hon kan visa sånt! :) Det är också häftigt att hon förstår så mycket, jag kan fråga henne saker och få ett ja eller nej till svar (mm-m eller eeh) men hon förstår ändå vad jag menar och jag förstår vad hon menar. Tänk att barn och barnsutveckling kan vara så häftig som den faktiskt är! :)

Kommentarer
Zandra Skrev:

Sv; Yepp, scrapbooking e de :)

Har gjort med Tyra där jag har första sidan med bilder från BB, samt hennes band hon hade runt foten & sånt :) Såna speciella saker.

Sen hennes första jul, nyår, födelsedag osv.

Så de albumet är bara såna stora händelser.

Har även månadsbilderna där från 0-1år.

Men man klipper & klistrar? :P hihi! Jättekul e de, i perioder :)



Nej, jag vet inte, dom sa bara att dom inte ger dom mer? :S Jag fråga inte varför.

Jisses har du kunnat amma så länge? Jag hade dött. Men jag vill ju inte så de e inte så konstigt. Men om det funkar & så & man har tålamod & vill, men de e ändå länge. Då måste du haft/har massa mjölk? :) De e ju bra.

Men dom sa åt mig att bara låta det vara, använda en rejält åtsittande topp & ta alvedon. Typ..

Men nu har ju inte mitt kommit igång, så då kan man bara skita i de.

Skulle du skitit i de så kanske du får mjölkstockning?

Men mina bröst fylldes upp någon dag efter jag kom hem, 4e dagen eller nåt. Innen dess va dom vanliga sen POFF så blev dom stenhårda & jag hade ingen aning om att de kunde hända. så jag ringde amningsmottagningen. Och då sa dom att jag skulle göra så.

För om man har en vanlig bh eller inget & låter dom "dingla runt" haha så kan de sätta igång de, så därför måste man ha nåt som sitter åt rejält. Och sen avtar det.

Men ring dom & kolla, för du kanske får mjölkstockning annars?



Har hört många som sagt att dom fortfarande ger såna, men jag har ingen aning. (piller).

Ring & kolla :)



Kram

2011-02-26 @ 20:10:45
URL: http://zandraaak.blogg.se/
Klara Skrev:

Gud vilken fin blogg du har!! Och en väldigt söt dotter!! :D

2011-02-26 @ 23:28:28
URL: http://tyraoklara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: