Just nu

Har jag en sovande liten tjej i knät. Hon somnade i sin säng vid 20, och vaknade efter en stund och var alldeles förstörd, hon var varm men bara skaka, tror hon fått feber. Vill inte bråka med henne med o ta tempen. André har också feber och jag känner mig inte helt frisk jag heller, suck! Meen inte så konstigt när vi varit hos min mor idag och firat henne, fullt med folk och mina 2 små bröder va sjuka med halsont och feber.


Jag hoppas iaf vi alla 3 vaknar pigga och krya imorgon :)

Finner inga ord, jag bara älskar varje sekund av mitt liv, varje liten sekund med dig gör allt så lätt, jag älskar dig Nikita, och jag är så stolt över att få kalla dig för min, helt otrolig är du och alltid kommer jag göra allt för dig, min vackra dotter ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: