God morgon

8 slog den vackra upp sina ögon idag, därefter sa hon mamma en miljon gånger innan hon fick mig upp ur sängen, sötungen! :) Ganska mysigt sätt o vakna på faktiskt :) Sen vi skaffa större säng och Nikita fått mer plats i sängen, för jag och andré ligger fortfarande längst ut på kanterna av någon anledning, vanan förmodligen :) Men nu har hon fått världens skönaste sovstil, antingen lägger hon sig med huvudet neråt och fötterna typ vid min kudde, eller som inatt och igårnatt, huvudet vid mitt huvud, och fötterna vid andrés huvud, haha :)

Jag fattar inte, varför vill inte ungen gå? Det är över en månad sen hon tog första stegen, hon ställer sig upp helt sjäv flera gånger om dagen, hon tar ett två steg då och då, men sen nej sätter sig ner! Ah det är så frustrerande, jag vill att hon ska gå nu!! :) Jag har också slutat bära så mycket på henne, så om hon vill följa med mig får hon gå och hålla mig i handen, eller så får hon krypa efter :) Nu vill jag att hon ska börja gå!

Kommentarer
sara - mamma till wilda Skrev:

hahaha Wilda är likadan. Hon kommer väl gå lagom till sin 18 årsdag

2011-02-01 @ 09:46:59
URL: http://saratilling.devote.se
Hanna Skrev:

Du kan vara lugn att hon inte har börjat gå än:) Jag var 1.5 år när jag började gå.

2011-02-01 @ 10:06:18
Thakock Skrev:

Men det hjälper inte om ni sätter er en bit ifrån varandra och kallar på henne? Som om hon går från Andre till dej?



2011-02-01 @ 17:51:25
URL: http://briadlover.blogg.se/
Anonym Skrev:

Ha inte bråttom, hon har ju en otrolig finmotorik! Tänkte på när du visade att hon satte på korken på nässprayen eller vad det var. Min lilla kan gå, men han lärde sig precis att klappa händerna istället. Snart går hon!



Kram

2011-02-01 @ 19:56:55
Nathalie-mamma till Zacharias Skrev:

Skynda inte, det kommer alldeles snart! Tänk på hur liten tid dom INTE går om man jämför med hur lång tid dom kommer gå av sitt liv, Det blir mycket mer spring och dom upptäcker så mycket nytt, men klart det är härligt också:) Hon kanske är lite senare med att gå men hon är ju duktig på så mycket annat:)

2011-02-01 @ 22:13:29
URL: http://nathalieasamum.blogg.se/
W - ung 3barnsmamma & Fotograf Skrev:

Jisses vad stor hon blivit och grattis i efterskott till prinsessan ! =)

har inte haft tid att kolla bloggar eller svarat på alla kommentarer sen pixie insjuknade :( missat en hel del ju !



duktig hon är ! hur går allting??



nää sådan tur hade vi inte, visst hade det gott ner till dessa små oskyldiga lungor =( hoppas bara på bättringsväg nu, känns inte så roligt att sitta inne för det mesta i två veckor.



kramar !!

2011-02-02 @ 07:17:13
URL: http://dyrbarkarlek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: