God morgon

Lite bättre natt än natten innan iaf, men mina tuttar dödar mig!! Hon hade då inte ammat på 24 timmar, då ville hon ha tutten och det fick hon för jag stog inte ut, jag har tryckt ut hur mycket som helst för att lätta på trycket men det hjälper inte! Jag kunde inte röra mig, inte andas och det gjorde ont! Hon skulle däremot bara ha en tutte, den andra fick jag trycka ut massa från vid 3 inatt. Ska nog amma henne på natten i helgen iaf och ringa och höra med bvc på måndag om jag kan få såna tabletter.

Skönt med sovmorgon var det iaf, Nikita och andré gick upp innan 9, och vid 10 stog Nikita vid dörren och gnällde så hon fick komma in till mig, men lite sovmorgon fick jag iaf! :)

André har åkt in till stan så jag och Nikita är själva idag, förhoppningsvis kommer Viwi förbi innan hon åker tillbaka till norge igen! Hon har varit borta i 5 månader, snacka om att jag saknat henne! Och nu kommer jag inte få träffa henne på minst 2 månader till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: