God morgon

Lite innan 9 slog den vackra upp sina ögon och idag var första gången på över en vecka vi vaknade själva i sängen, men jag trodde faktiskt andré skulle va hemma idag igen, han hade förmodligen feber igårkväll igen. Han var kokhet och ville ha både extra täcke och vetekudden. Så får se vad vi hittar på för mys idag :)


Nikitas favoritlåt just nu, hon säger liknande titta 1 miljon gånger och tittar på datorn när hon vill höra den låten, skitsött är de! Och hon blir alltid superglad, även om hon innan varit arg eller ledsen blir hon glad av den låten :)

Hon är så tydlig med allt! När hon vill sjunga kommer hon och sätter sig i mitt knä, vi sjunger 2 ramsor för jag har glömt alla barnvisor ;) Och så visar hon med händerna om hon vill sjunga imse vimse spindel, som hon lärt sig hela på nu, eller om hon vill sjunga klappa händerna när du är riktigt glad.

Hon har till och med börjat hjälpa till att ta på sig blöjan! Hon brukar få springa utan blöja en stund på morgonen och när jag sen går och hämtar en blöja lägger jag den bara på golvet så försöker hon ta på den själv, fixa den så den sitter rätt och knäppa den ordentligt är de enda jag behöver göra, så skönt :) Ja tänk att hon till och med blivit så stor så hon hjälper till med blöjan! Igår satte jag på en blöja och en tröja på Nikitas nalle, det tyckte hon va superkul och skratta och försökte ta av nallen för att sen klä på den igen, jätte sött!

Nu vill min fis ha uppmärksamhet :)

Kommentarer
Thakock Skrev:

Haha, den låten är söt :P



Vad duktig hon är! =)

2011-02-21 @ 12:50:52
URL: http://briadlover.blogg.se/
Anonym Skrev:

Jag vet, de blev jobbigt att leta bilder till "dagens bild" men ska se om jag orkar göra det ikväll :p



Det där är ju Haileys favoritlåt också, den och "det var en gång en fågel". det är ju för sött när dom dansar:D

kram

2011-02-21 @ 21:38:04
URL: http://jagochlillasot.blogg.se/
Natta Skrev:

Fast igår fick han väl inte stanna hemma från jobbet, vad jag förstod det som? :P

2011-02-22 @ 12:38:11
URL: http://kattmyntan.blogg.se/
marih Skrev:

Min dotter avgudar den där låten. Står framför datorn o gungar loss ordentligt!



Trevlig kväll!

2011-02-22 @ 21:08:27
URL: http://marih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: