God morgon

Natten gick bra och Nikita sov faktiskt bättre i sängen utan sidan, eller störst skillnad var när hon skulle somna efter hon fått mat vid 23, hon la sig ner på en gång, låg och titta lite sen somna hon. Hon vakna till när jag var påväg ut men inte ens då börja hon skrika :) Hon har börjat ropa på mig när hon vaknar för mat, så istället för skrik hör man "mamma" flera gånger från hennes rum, ah va det värmer hjärtat! :)

Jag tänkte sova med t-shirt inatt så Nikita inte skulle kunna få tag på tutten på hela natten, men de va så obekvämt! Men hon sov sen igenom hela natten och väckte mig genom att säga "mamma, tutte" och drog mig i täcket, haha så sött! Hon fick lite tutte sen gick vi upp och gjorde välling, som hon nu inte ens vill smaka på!

Verkar som det blir att köpa vagn på lördag. Vi tänkte först köpa en ny brio race, men jag hitta en billig brio sulky på blocket, men då är det utan suflett. Men det finns att köpa till suflett om man vill ha de, annars har hon ju ett parasoll för solen sen i sommar :) Det kommer nog bli måånga promenader när vi precis köpt de, skönt också att det snart är vår! :)

Kommentarer
Nathalie-mamma till Zacharias Skrev:

Ja jag också, så man liksom har det avklarat:) Längtar redan tills nästa gång jag blir gravid! Åh vad det ska bli mys! Då kanske vi får tvåorna nästan samtidigt också då!;) hehe



17? Ingenting ju;) hehe. Jag gick upp hela 30 kg (mest vatten) men rasade 22 kg efter bara 2 veckor. Gick sedan ner resten till sommaren men har gått upp 15 kilo sedan dess, varit vääldigt onyttig och kommit in i en djuup svacka.. men håller på och tar tag i de en gång för alla nu!



Tycker du ser smal o fin ut!:)

2011-02-09 @ 09:42:19
URL: http://nathalieasamum.blogg.se/
Thakock Skrev:

Vad roligt det gick bra! =)



Vädret blir härligare och härligare! =D

2011-02-09 @ 11:15:55
URL: http://briadlover.blogg.se/
Anonym Skrev:

Tack :D ja jag vet, så fort man tror att det börjar bli vår här så kommer det mer snö :(

kram

2011-02-09 @ 12:26:44
URL: http://jagochlillasot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: