Frukost

Just nu sitter vi och äter frukost, vi och vi, Nikita äter och jag dricker mitt morgonkaffe :) 9.30 gick vi upp ur sängen då hade Nikita varit vaken en liten stund, precis lagom tid! Hon sov visst inte i sitt rum inatt. Hon fick tutten efter 23 igår, somnade om i sin säng. Och när jag gick och la mig hämtade jag henne. Dock åt hon inget alls när hon kom till oss, inte förrens imorse men det var inte mycket, jag hade till och med massa mjölk kvar i ena tutten, det brukar jag inte ha! Men hon äter nog mer än jag trott, eftersom hon inte fick tutten igår (hon äter mest från 1) så blev den ganska snabbt full, och till slut var den större än när mjölken rann till, helt enorm! Hoppas på att mjölken sinar fort iaf från dagarna! :)

Vart tog våren vägen? Jag var helt säker på att den var påväg, men i det här vädret blir man ju bara deprimerad! Jag vill ha sol och värme nu, är så trött på vintern!

ungefär 10 minuter efter vi klivit upp ställde sig Nikita upp 2 gånger själv, hon står upp jätte ofta, men inte när kameran är i närheten, och hon har nu börjat gå mot väggarna, väldigt mycket, och så sött de är! :) Kommer inte ihåg när andré börja gå men vet att han också fyllt 1 år, så om han va tidigare än mig kanske hon tar efter honom, som hon gjort med allt annat förutom humöret! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: