En gående Nikita

Riktigt än kan jag nog inte säga att hon går, för hon ställer sig inte upp och går, men idag har hon gått mer än krypigt, hon har nog i sträck tagit närmare 50 steg och hur många meter hon gått idag vet jag inte. Hela tiden gått och gått, när hon tappat balansen har jag ställt henne upp och hon har gått och gått, helt otrolig känsla har de varit! Idag fick jag några fler steg filmat, först åker hon rutschkana helt själv, sen ställer jag henne upp och hon går iväg, min duktiga tjej!! :) Hon har till och med lärt sig svänga idag! :)


Vi kom precis hem från glimten, vi gick dit i förmiddags, min tjej tog sovmorgon och vakna vid 10 och efter de gick vi ner, lekte en stund och när det stängde 1 timme gick jag och Natalie med barn och fikade, tills det öppnade igen. Sen blev Nikita supertrött av allt gående så vi fick åka hem och lägga henne, hon somna så fort jag lagt ner henne i sängen.


 


Kommentarer
Thakock Skrev:

Fy fasiken så gulligt att hon går! =D

2011-02-11 @ 15:37:24
URL: http://briadlover.blogg.se/
i min lilla lilla värld Skrev:

Ja!!! Hon går. Stora tjejen!!!

2011-02-12 @ 12:58:50
URL: http://saratilling.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: