Deprimerande!

Idag har jag en dålig dag, men nu var de ett tag sen jag hade en dålig dag sist! Den började 6.30, Nikita skrek och skrek och skrek, jag försökte trösta henne, försökte ge henne tutten, massera magen, kolla om det va blöjan men inget av de hjälpte, och jag har ingen aning om varför hon va så förstörd! Sen när hon skrikit i kanske 30 minuter, då vill inte hon somna om! Jag somnade visst om efter ett tag, det gjorde Nikita också. Då drömmer jag världens jobbigaste dröm om andré som sluta med att han lämna mig! Skitjobbigt! När jag vaknar ligger jag på rygg, Nikita på mage på min mage och har huvudet typ vid min navel, och rumpan bredvid mitt ansikte, skön ställning?

Inte nog me de, när Nikita får liv i mig igen, så kollar man ut och det är vitt överallt och snöar, va fan hände med min vår då? Jag som var säker på att snön skulle försvinna nu! Skitväder!! Dessutom är mjölken slut så jag kan inte ens dricka mitt morgonkaffe! Denna morgon kunde nog inte bli sämre! Så vi hoppas på en bättre eftermiddag och njuter av att solen faktiskt var framme massor igår! ;)

Kommentarer
Thakock Skrev:

Usch vad tradigt! Hoppas att det blir bättre snart!



Ja, jag såg med den jäkla snön. Men det har endast kommit pytte lite här. =)

2011-02-10 @ 13:54:41
URL: http://briadlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: