Dagens (gående) Nikita


Dagens Nikita i vårat städade kök, hon på bilden är inte oskyldig!! ;)
(Hon håller i ett rån på bilden, därför hon går med den handen rakt upp!)

Nikita fortsätter att gå och gå, hon ställer sig mot möbler och väggar och går, och hon går när man ställer henne upp, men hon ställer sig oftast inte själv och går, men snart! :) Hon kan ju gå, och hon går, men inte hela tiden! :)


Som sagt, Nikita står nu mera mest på benen! :)

Idag var vi inne i stan på kalas. Och även där gick Nikita omkring, hon går inte sådär jätte mycket hemma, här har hon ju varit i alla rum och sett allt, men när vi är någon annan stans går hon hela tiden! :) Ibland blir hon riktigt förbannad när hon går, tappar balansen man ställer henne upp och hon tappar balansen, riktigt sött o se! :)

Just nu leker hon med ett hårspänne, tänk att man kan ha så kul med ett hårspänne! Hon lägger den under kudden, och tar min hand så jag ska kolla under kudden, så blir hon jätte stolt. Sötnos!! :)


Dagens Nikita, hennes kläder köpte jag när hon va 5-6 månader, och hon kunde ha  dom då också, förstå så liten hon är! Det är storlek 6-9 månader!! Då borde jag ju nästan få kalla henne för bebis fortfarande? Hon använder ju liksom bebiskläder :)


Min busunge i bilen påväg in till stan! :)
(När vi satt i bilen såg jag ett ännu en tand är påväg nu, den som jag trodde skulle komma upp med första framtanden för mer än 1 månad sen :) Det märks, Nikita är en riktig gnäll till och från! :)


Kommentarer
Thakock Skrev:

Vad roligt att hon går så mkt! =D

2011-02-12 @ 20:46:14
URL: http://briadlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: