Dagen blev bättre!

Tur att man har en helt underbar vän som man bor typ granne med, som dessutom satt på för mycket kaffe precis i rätt tid! Vi gick bort till Natalie och jag blev direkt på bättre humör :) Nikita har fått leka av sig och vi har fått prata av oss :) Desstuom har jag fått mysa lite med bebismage, åh vad jag längtar tills han kommer ut, få lukta på mini bebis igen! :)

Vi gick hem för Nikita skulle sova, när jag la ner henne i sängen låg hon och prata, och efter en liten stund börja hon smaska med munnen så jag fråga om hon va hungirg och ville ha mat, då smaska hon med munnen igen, så hon fick komma upp och äta lite. Broccoli, makaroner och ostsås, borde koka broccoli oftare, ungen älskar de verkligen :) När fuffen sen ska sova igen, ska jag städa köket ännu en gång, jag städar köket varje dag på Nikitas sovtimme, men så fort hon vaknar syns de inte! Helt sjukt hur nått så litet kan stöka till så mycket! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: