Broccoli

Nikita sitter och mumsar i sig broccoli till mellis, vilken tur att hon tycker om nått som är nyttigt :) Frukt får jag inte alls i henne, nu va de iofs ett tag sen jag testade, men innan har hon inte viljat ha nått alls :)

Idag när Nikita vakna efter 8 låg stumpen nere vi fötterna, så hon kröp ner dit och när han hoppa ner och gick ut i köket gjorde Nikita desamma, men hon ångra sig och kom tillbaka till mig, tog min telefon och kröp upp i sängen igen, hihi sötungen, ja hon sa också mamma en miljon gånger idag också :) Mysigt sätt o vakna på faktiskt! :)

Igår köpte jag pennor till Nikita, och en mapp att spara alla hennes teckningar i sen. Hon målar ju gärna med pennor om dom ligger framme, men dom här färgglada pennorna var inte alls lika roliga att måla med som mammas bläckpenna är :)

Solen skiner ute så vi ska nog försöka ta oss ut faktiskt :) Vi ska nog också bort och leka med Natalie och Kevin sen. Och Nikita har en riktigt klängig dag idag, hon ska vara på mig vad jag än gör och vart jag än är, men trots de lyckades jag underhålla henne så jag kunde ta gårdagens disk :)

Kommentarer
Nathalie-mamma till Zacharias Skrev:

Helt plötsligt lossnar det bara:) Hon vet ju hur man gör, så det dröjer nog inte alls länge. Men klart, alla föräldrar har väl en "längtan" när det gäller ens barn.



Ja, han springer rundor för fullt här hemma. han var rätt "sen" med sina första steg, tog dom någon dag efter nyår, så det var inte så längesedan.. sedan dess har han gått bättre och bättre varje dag och nu går han mer än kryper. Han kan dock inte resa sig själv mitt på golvet, utan måste fortfarande resa sig upp emot något. Men de e kul o se!! Ser så gulligt ut!



Förresten. Vilka enormt söta lockar Nikita har!



Kram!

2011-02-02 @ 12:12:02
URL: http://nathalieasamum.blogg.se/
Thakock Skrev:

Haha, hon var nyttig ja! =P



sv: Haha, du får tvinga han lite oftare...Lägg dej ner på golvet och skrik ;D



2011-02-02 @ 15:23:02
URL: http://briadlover.blogg.se/
sara - mamma till wilda Skrev:

Broccoli?? hahaha Konstiga unge =)



Jo, alltså Wilda går HELT perfekt. Kan gå 30 steg utan problem och tom svänga. MEN, hon vill inte hahaha Tror dock det kommer vilken dag som helst nu. Nu släpper hon och går från möbel till möbel..

2011-02-02 @ 22:04:43
URL: http://saratilling.devote.se
sara - mamma till wilda Skrev:

De är ju olika... Som tur är )

2011-02-03 @ 08:03:43
URL: http://saratilling.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: