Blä!

Nikita brukar numera när hon hittar nått litet på golvet visa mig de, innan hon stoppar i munnen. Är jag snabb då så ger hon mig det istället för att stoppa i munnen. Men idag när hon hitta något stoppa hon de direkt i munnen, blä sa jag då, och bad henne spotta ut de, vilket hon gjorde. Sen in med den igen och jag sa blä igen och bad henne spotta ut de, blää säger hon och slänger den på govlet. En stund senare hittar hon nått nytt på golvet, blää säger hon och visar mig de, haha! :)



Nu har Nikita tagit ner händerna helt när hon går, och kryper nästan aldrig längre! Men ändå är det fortfarande häftigt att hon kan gå!! :)


Kommentarer
i min lilla lilla värld Skrev:

hahaha Sötniosen... Hon mår bättre igen förstår jag?

2011-02-28 @ 21:57:55
URL: http://saratilling.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: