13

Nikita har gått mer än någonsin idag, släppt taget själv flera gånger och bara gått. Hon har flera gånger stannat när hon hållt på att tappa balansen, för att sen fortsätta gå igen, vilken känsla! Helt overkligt! Först tog hon 8 steg efter varandra, sen tog hon hela 13 steg mot mig och hon hade säkert kunnat gå ännu längre, men jag tappade balansen när jag backade :) Min duktiga tjej, snart snart snart går hon, de måste hon göra! :)

Inte 13 steg, men ett par steg iaf. Första och ända videoklippet jag har på Nikita när hon går, var framme med kameran säkert 10 gånger, men då vägra hon, la jag bort den tog hon flera steg! Skitunge! :)


Kommentarer
Thakock Skrev:

ÅHHHH sååå gulligt! Jag sa ju hon skulle klara! ;D

2011-02-10 @ 21:36:54
URL: http://briadlover.blogg.se/
Anonym Skrev:

Gud vad sött när hon tar några steg :D

Hailey har inte gjort det än, hon har tydligen bestämt sej för att vänta.



Ne Alfons flyttade i när Hailey var jätte liten eftersom jag blev själv med henne så fick han ingen uppmärksamhet alls här, så jag tyckte det var bättre han fick flytta till nån som hade mer tid..



Kram

2011-02-11 @ 11:29:53
URL: http://jagochlillasot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: