Vecka 17 (16+0)

Ja då bytta man vecka igen, som sagt jag hinner inte med. Varje fredag kommer jag på de att juste, ny vecka igen hur långt är det nu då? Helt sjukt att jag inte har någon koll, för jag längtar efter bebisen jätte mycket och jag älskar att känna små rörelser i magen.

Vägde mig igår, gått ner 1½ kg sen inskrivningen för 4 veckor sen, vägde 54 innan jag blev gravid och väger nu 54,5kg. Jag försöker äta men jag kan inte, det tar tvärstopp. Och när jag väl får i mig mat blir jag proppmätt på en gång. Förhoppningsvis vänder det snart.

Känner bara av att jag är gravid fortfarande genom sammandragningar, och den där stramande känslan som kan göra väldigt ont långt ner vid livmodern och ut mot benen. Antagligen bara ligamenten som dras ut men ibland kan jag inte ens gå.

Livmodern är precis under naveln nu, och ligger jag på rygg är det en liten kula som sticker fram där livmodern är, mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: