Tranås

Igår åkte jag och Nikita till min bror i tranås och hälsa på, vi ska vara här i några dagar och komma ifrån hålan lite :) Jag trivs verkligen att vara här, i tranås. Har viljat flytta tillbaka hit sen vi flyttade för 11-12 år sen. Nikita har fått leka med hundar och när vi kom igår åkte vi ut till skogen och bada med några min bror känner. Och idag var vi och hälsade på min barndomskompis som jag inte träffat sen vi flyttade härifrån, hon har en son i nikitas ålder så det va lite roligt :) Nikita var snäll för en gångs skull och väldigt lugn jämfört med honom :) Dom pussades med ett par gånger, så sött! :) Därför den dåliga uppdateringen.
 


Lilla Elvis blir såå fin när han badar :) Och det var inte så lätt att få ett kort på 3 hundar och en liten unge som sprang omkring :)


Nikita åt sand som vanligt :)


Så otroligt snäll och söt hund, han kom fram och kela med mig hela tiden, och slutade jag klappa honom tog han huvudet under min hand :) Hur snäll som helst mot Nikita och brydde sig inte alls om henne hon gick fram och pussa honom på nosen några gånger, då fick hon en puss tillbaka :)

Det var dock en hemskt jobbig natt, Nikita har vaknat och varit jätte ledsen flera flera gånger och tagit sig på armen, så fort hon rörde på den lite bara skrek hon rätt ut, hon verkade ha jätte ont i armen och ända gången hon inte skrek var när hon låg på rygg, men hon vill ligga på mage så hon fick ligga på min mage halva natten, mindre skönt. Sen vakna hon vid sju och skrek och vill ha välling, går upp och gör välling och sen börjar hon leka som ingenting och använder handen/armen igen. Hon gick som tur var och la sig efter en stund och sov till 10. Och nu i eftermiddag fick hon sova ute i vagnen i mer än 2 timmar.

Kommentarer
Natta Skrev:

Träningsvärk i armen kanske? :/

2011-08-07 @ 20:21:56
URL: http://kattmyntan.blogg.se/
Natta Skrev:

Eller växtvärk var det jag menade, men visst det kan vara träningsvärk också :P

2011-08-07 @ 20:22:51
URL: http://kattmyntan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: