Sol och Bad

Vilken underbar dag det varit. Jag och Nikita har varit på stranden i 4 timmar och badat, lekt och slappat. André fick köra oss dit när han hade lunch och hämtade oss när han slutade igen. Först var hon jätte trotsig när vi va där, men hon var trött också. Efter en stund i sjön och en stund i lekplatsen tog jag henne i vagnen och gick ett varv så hon somnade, då passade jag på att ligga och slappa i  skuggan, det var skönt! När hon vakna igen var det dags för ännu mer bad och sen tog vi en korv innan andré kom och hämta oss igen.


Det första vi gjorde när vi kom dit var att fika, hade hon badat först hade vi nog aldrig kunnat fika :)


Sen plask och lek i vattnet en stund


Sen till lekplatsen och gunga och klättra, igen fick jag sammandragningar när jag sprang efter Nikita


Sen somnade äntligen snuttan en stund


Sen var det dags för bad igen, ser ut som det bara är hon som badar men det var de inte :)


Nikita hitta en sten som hon kasta i flera gånger :)


Sen peka hon på stenen och sa titta


Sen åt hon massa sand, kan ju inte vara gott! Haha :)


Kommentarer
Thakock Skrev:

Naww så mysigt det såg ut. =)

2011-08-01 @ 18:50:27
URL: http://briadlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: