Matat änderna med gammelfarmor

Igår gick vi bort till min underbara farmor och farfar på förmiddagen, åt lite fika när vi kom dit, sen gick vi ut och matade änderna och lekte i en lekplats som låg precis där, hur fint som helst! Nikita tyckte de va jäätte kul att mata änderna och dom vågade komma ganska nära henne faktiskt :) Sen gick vi in och åt världens godaste lunch innan vi gick hem så Nikita kunde sova i vagnen. Min farmor lagar såå otroligt god mat, har aldrig smakat så god mat som hon gör! Hon får till och med potatis att smälta i munnen! :)  




Och idag har vi bara gått på stan några rundor. Jag och Jessika gick på stan i förmiddags och hittade en vinterjacka för 100:- och en jätte söt klänning för 30:- jag hade världens beslutsångest för jackan, har inte räknat med att köpa en vinterjacka nu, men den var jättefin och 250:- rea, så när jag stog och grubbla om jag skulle ha den tog jessika den och köpte den med till Nikita :) Hon köpte även blöjor och välling, det tackar man ju inte nej till :) Tyckte de va väldigt gulligt faktiskt :)

Jag och Nikita gick ut på en promenad till stan igen när hon skulle sova så hon sover ute i vagnen idag med, hon har gjort de varje dag sen vi kom hit och sover 2 timmar åt gången, skönt! Hon står precis utanför dörren och det går att stänga en dörr typ så kommer ingen in och hunden kommer inte ut, hur bra som helst! Behöver bara luta mig bakåt lite så ser jag henne.

Kommentarer
Thakock Skrev:

Ni verkar ha det hur mysigt som helst =)

2011-08-09 @ 16:27:01
URL: http://briadlover.blogg.se/
Natta Skrev:

Skönt att ni trivs så bra. Samtidigt gör det ont i hela kroppen att tänka på att du kommer att flytta.. Hur länge tänkte ni stanna i Tranås? <3

2011-08-10 @ 00:05:41
URL: http://kattmyntan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: